Bratara opal,ametist si jad

Bratara cu design original , montata pe snur de piele maro in trei straturi concentrice ,foarte comoda la purtat ,cu un model nonconformist .

Lucrata manual cu pietre mari de opal roz ,ametist ,jad ,cristal urias fatetat roz pal ,cateva margele marunte de sidef ,cuartz roz ,perle albe si fir argintat .

COD 773

Lungime bratara – reglabila

165 lei-vanduta

4 Răspunsuri

  1. waw! ce originala si frumoasa! ce incantare!
    vai, vai, m-ai lasat sa ma „rasfat”… si-acum stau si admir si ravnesc, dar… sunt in „post” :(
    floarea (sau trifoiul – de ce nu?) are gingasie, dar tu spui ca e si „sport”…
    eleganta, imi pare, cu siguranta!
    may I write to You, again..? pe curand..?
    Violeta__

  2. Da ,e chiar trifoi ,asa pentru noroc,de ce nu ,ca intotdeauna e nevoie si de putin noroc ,nu?Poti sa-mi scrii oricand ,stii tu ,anytime …

  3. and here she goes… a plecat bratara asta atat de speciala, bravo, felicitari! ma bucur mult-mult, chiar daca nu la mine… ei, mai e vreme, trebuie sa speram, asa ni-e datul…
    multumesc Iza, am sa re… – ‘il fault ca trebuie’ :)
    am sa reinod ‘firul’.. sau, mai bine, o voi lua de unde am lasat-o…
    mi-e tare-tare door!
    cu bine, pe curand, papa :)

  4. waiting …for you and your beautiful words and stories :)

Lasă un răspuns

