Picaturi de ganduri

Impresii , lumina  cruda asezandu-se  calm peste oameni,peste ganduri ,peste flori.

Sentimente amestecate ,cautand sa se aseze in matca,abur cald de martie in priviri

Fericire sclipind scurt,departat ,printre ramuri,clipa zburand …

Viata pulsand calm,nevazut,urmand legi sacre.Vita -de – vie plangand,seva picurata incet ,ca o pretioasa esenta.

Galben molatic

sau aprins

Anul asta am vazut prima oara spanz inflorit

perfectiune

Seara de martie , frig grabind oamenii-n case,liniste violet.

4 răspunsuri

  1. Foarte dragute fotografiile in stil macro. Folosesti aparat profesional? Mi-aduc aminte ca am si eu niste poze cu nuferi… Nu le-am pus inca pe site-ul meu.
    Prima poza m-a ametit la propriu.. e ca o panza . Cu greu deslusesti ceva prin ea, dar mereu se vede cerul… ASa e si viata. Nu conteaza pe ce drum mergem, intotdeauna vom gasi calea cea buna.
    Nici eu nu am vazut pana acum spanz inflorit! E uimitoare floarea din penultima poza, nu are culori feminine, dar forma speciala compenseaza .
    Si ultima e interesanta, ai prins bine apusul.Insa imi pare rau pentru pomul din centru..Poate crezi ca e ciudat, sa-mi para rau pentru un arbore… Mi se pare ca in locul lui ar fi putut sa fie un om singuratic.
    Astept si alte fotografii.

  2. Fotografia cu spanzul are povestea ei.Nici nu-l bagasem de seama,dar o prietena mi-a atras atentia asupra lui si a insistat sa-l pozez.Abia atunci am vazut ce floare deosebita are si mi-am dat seama,a cata oara !,cat de usor trec cu vederea lucruri :)

  3. […] Spring Romance – inspirat de un apus de martie fotografiat mai demult ,in culori subtile de inserare molcoma-clipa de visare cand totul pare […]

Lasă un răspuns

