Ahhh,so incredibly romantic !

Susura minunat  vioara asta

My white roses…

Un  delicat trandafir alb,inconjurat de boboci , catarat intr-un pandantiv in forma de inima.

Daca-as putea sa tes si muzica lui Spanoudakis intre ramurile lui…

Cerceii asortati sunt fini,delicati ,redusi cumva la simbol

Setul  WHITE ROSES  face parte din Colectia Glamour 2010 si este lucrat cu piatra lunii ,fir argintat si lant de argint 925.Cerceii au tortite de argint 925.

COLECTIA GLAMOUR 2010 – White roses

Colier White roses – COD 211

Dimensiuni pandantiv- 6,5 X 4,5 cm                             

Lungime colier –  50 cm

120 lei – vandut

Cercei White roses – COD 212

Lungime cercei – 4,5 cm

30 lei- vanduti

6 răspunsuri

  1. Oh, setul asta este fantastic! Parca sub ochii tai cresc lujerii, se incolacesc… Nu seamana cu nimic din ce-am mai vazut, e foarte special!
    da, vioara e minunata, si cat de potrivit ii tine companie pianul.. se cauta, se completeaza, se sustin…

  2. Multumesc,April :)
    Am ascultat melodia asta cand l-am creat,m-a inspirat mult…
    Si mai e si Khitares

  3. Buna, acum am descoperit blogul tau si imi plac f mult creatiile tale. Vroiam sa te intreb daca fiecare set este unicat. Pot sa comand un set/un colier/o pereche de cercei postate mai demult pe site si care apar ca vandute? Mai poti face unul asemanator?

    merci mult si la cat mai multa inspiratie!

    raluca

  4. Buna Raluca,scrie-mi pe mail despre ce modele este vorba.

  5. As dori sa comand si eu acest pandantiv minunat –
    COLECTIA GLAMOUR 2010 – White roses

    Colier White roses – COD 211

    Dimensiuni pandantiv- 6,5 X 4,5 cm
    Lungime colier – 50 cm

    Si cerceii:

    Lungime cercei – 6,5 cm
    Cercei Moonlight-COD 133
    Va rog frumos daca puteti ca sistemul de prindere sa fie cu surub si fluturas nu ma prea avantajeaza acest sistem tip tortita. Multumesc mult.

  6. Buna Narcisa,ti-am raspuns pe mail.

Lasă un răspuns

