VIS AURIU

Padure magica in care iti pierzi pasii la sfarsit de toamna,fosnet de frunze cazute,culori minunate  …  Frumusete linistita,care parca asteapta.Zile,ani ,pana o descoperi.Apoi,iti ramane in suflet,cu o aura de lumina calda.Vis.

In centru un cristal de culoarea mierii,iar in jurul lui , o poveste.

Mici cristale de hessonit stralucesc pe frunzele padurii magice,citrine si picaturi de fluorit  filtreaza auriu lumina.

 

For a very special lady.                                                        

 

Colier VIS AURIU -Rezervat.

 

7 răspunsuri

  1. Foarte frumos!
    De dimineata m-am uitat pe blog si nu era.
    O pana de curent si …acum este! Si rezervat…din fericire am inteles ca se pot face modelele vandute la cerere. Asa ca m-am linistit.
    Ce pret are si ce lungime are modelul?

    Dar nu inteleg…este un model nou si s-a vandut imiediat sau este unul mai vechi?

  2. Buna Mihaela,
    Colierul este nou,este o comanda si de aceea este rezervat.

  3. oooo, ce maiastru lucrat, de poveste.. de ceva vreme au inceput sa-mi atraga atentia citrinele.. cum spune si Mihaela, doar cat mi-am mutat privirea in alta parte, si cand am revenit era aici, in toata splendoarea sa…

  4. Eu as vrea totusi sa stiu cat ar costa un astfel de colier, la ce pret poate fi facut si ce lungime are.

    Si o idee pt Dna Iza: poate incercati sa postati pozele mai maricele un pic; atunci cand dam click pe poze acestea sa devina mai mari.

    In rest, sunt foarte frumos gandite si facute.

  5. Pozele mai mari ar duce la incarcarea lenta a paginii.

    Cat despre colier,voi prezenta unul cu un design asemanator cat de curand.

  6. MI-NU-NAT!!! Nu reusesc sa gasesc alte cuvinte, si oricum ar fi de prisos. Iti multumesc inca o data ca-mi bucuri sufletul cu atata frumusete.

  7. Multumesc mult!

Lasă un răspuns

