Oh,so delicate

Granate fine,stralucesc discret intr-o impletitura argintata

bijuterii-granate

Bratara este foarte fina,cu detalii decorative cu aer regal,lucrata cu margelute mici de granat si fir argintat.Are diametrul de 6 cm.

Inelul are un model simplu,o coronita de granate si este lucrat cu granate si fir argintat.Diametru 2 cm – este potrivit pentru degetul mijlociu.

inel-bratara-granate

Colierul pastreaza modelul elegant al bratarii,cu  pandantiv lung,decorat cu granate si picatura de fluorit mov.

colier-granate

Pandantivul are dimensiunile de 4X8 cm si este montat pe lant de argint 925.

inel-granate-colier

Bratara  „SO DELICATE” COD 164

120 lei   -vanduta                                                                                  inel-bratara-granat-1

Colier  „SO DELICATE”COD 165

 

100 lei-vandut

INEL  „SO DELICATE” -COD 166

30 lei-vandut

8 răspunsuri

  1. ce minunate! bratara pare o delicata tiara…

  2. multumesc April,ma bucur ca iti plac :)

  3. Ti am citit blogul pe nerasuflate…nu stiu cum te am ratat pana acum in calatoria mea pe taramul bijuteriilor…Esti o adevarata artista si tot ceea ce faci inspira poezie!Felicitari…sa nu te opresti niciodata!

  4. Multumesc Irris si bun venit pe blog!Sper sa-ti placa in continuare ce voi prezenta aici.te mai astept in vizita :)

  5. Faci niste bijuterii superbe!! Nu ma mai satur sa le admir!!Felicitari!

  6. Buna, Iza !
    Rasfoind din scoarta in scoarta arhiva blogului tau, am descoperit modele minunate si foarte migalos realizate .
    Ceea ce m-a impresionat este faptul ca toate bijuteriile tale parca au o viata a lor. Materia este strabatuta de un suflu viu, care deriva din dedicatia ta pentru arta.
    As putea spune ca fiecare lucrare are personalitatea ei.
    Sunt pasionata de bijuterii si eu, desi nu am dexteritatea unui artizan, imi place sa creez modele, sa ma joc cu imaginatia.
    Cand vad un design sau o culoare interesanta , o creatie pur si simplu superba, nu ma pot opri de la a mi-o dori. E un fel de stigmat .
    Imi place foarte mult acel inel , lasa degetul sa respire !

  7. Salut, azi toata ziua am petrecut-o uitandu-ma pe site-ul tau. Esti absolut senzationala. Creezi niste minunatii care ofera bucurii nenumarate. Spor la treaba in continuare si cat mai multa imaginatie pe viitor.

  8. Bun venit pe blog, Corina ! Multumesc pentru mesaj :)

Lasă un răspuns

