ROSES -set de bijuterii

Am primit trandafiri.Cineva care stie pasiunea mea pentru ei s-a gandit sa-mi inveseleasca ziua.

Galbeni,roz,albi,rosii …O nebunie de culori dansand in fata mea,nu stiu pe care sa-l admir mai tare,sa nu se supere vreunul.

trandafiri-roz-galben-alb

Se spune ca trandafirii purifica sufletul si dau energie pozitiva.Imi amintesc acum de celebra apa de trandafiri,pe care o s-o incerc si eu .

Sigur ca n-am lasat sa treaca momentul si l-am surprins intr-un set de bijuterii,incercand sa spun povestea lor.Gratie si culoare,delicatete si poezie…

„sa nu uitam nicicand sa iubim trandafirii”… desuet?

cercei pietre semipretioase-ROSES

Cum fac sa se strecoare in suflet ?

Cand trec pe langa tarabele vesele  cu flori ,ii caut cu privirea.Ma saluta discret,au demnitatea lor.

bratara pietre -ROSES-clasicdesign

Abia ii astept sa infloreasca in gradina .

bratara -cristale-pietre semipretioase-ROSES

colier-ROSES-pietre semipretioase-cristale ametist

Pana atunci ii admir pe unde ii vad

set de bijuterii-pietre semipretioase-clasicdesign iza-ROSES

SET BIJUTERII ROSES

Cercei ROSES -6,5 cm-COD 092-80 lei-vanduti

Colier ROSES- COD 093-80 lei-vandut

Bratara ROSES- COD 094-100 lei-vanduta

Bijuteriile sunt lucrate manual cu pietre semipretioase- cristale de ametist,turmaline si cristal de stanca si fir argintat.

Colierul are medalionul  de 5,5 cm,montat pe lant de argint 925 de 40 cm.

2 Răspunsuri

  1. superbe.

  2. Bun venit pe aici!

Lasă un răspuns

