MY SECRET GARDEN

E greu sa fii tu.Tot timpul.As zice ca , trecand prin viata cu un anume curaj,incerci sa te apropii cat mai mult de „tine”.Dar sa fii tu mereu,indiferent de circumstante,e aproape imposibil.

Sunt mii de feluri in care te poti pacali ca macar ai incercat sa-ti pastrezi substanta,miezul si firea ,dar ,la fel de bine,stii ca te minti .

Incerc  sa ma intorc cu fata spre mine,dar ma trezesc mereu privind inainte,dibuind drumul.

Sigur,sunt zeci de reguli pe care le ai in cap,pe care le aplici,aproape automat,pentru ca sunt facute sa te „ajute” sa supravietuiesti in aceasta jungla.Dar,tot respectandu-le,ajungi sa te intrebi,unde sunt eu in toata povestea asta?

Pentru fiecare dintre noi exista un loc,intangibil,un fel de secret garden,unde ne regasim.Chiar daca uneori pare pierdut,ferecat,el exista.

De acolo ne vine puterea si curajul de a rezista,e un loc simplu,cu o mana de vise,oameni dragi ,cateva melodii cuibarite nici nu stii cand si… lista poate fi continuata.

From MY SECRET GARDEN :lastari de caprifoi

lastari de caprifoi

Locul acesta te primeste oricand,ca pe un fiu risipitor,fara intrebari inutile,fara reprosuri ,tu hotarasti cand vii sau pleci.

Am dat o raita si asa am mai creat ceva:

bratara argint cu perle

Sentimentul e ,cand o privesc,ca am reusit sa materializez un vis

bijuterii cu pietre semipretioase-bratara  MY SECRET GARDEN

BRATARA MY SECRET GARDEN COD 091

Lucrata manual cu perle naturale si fir argintat.Dimensiune  18 cm.

160 lei-vanduta

6 Răspunsuri

  1. Unde te afli tu in toata povestea asta?! Pentru cei care te cunosc indeaproape , sigur ai un loc in fiecare din ei . Fiecare din noi se vede si prin ochii altora, asta-i modalitatea noastra de a nu fi singuri.
    Pentru cei care te cunosc doar din bijuteriile tale , te afli in fiecare din acestea, reusesti sa te daruiesti cate un pic , atat cat sa se poata spune : ai un suflet foarte frumos, Iza!

  2. Multumesc Florina,dar nu atat eu,cat cei care inteleg ceva din ce incerc sa transmit.
    Stii,dupa povestea recenta cu cutremurul,m-a intrebat cineva de ce mi-e frica,asa,in general.Mi-a dat de gandit.I-am raspuns ca mi-e teama ca nu apuc sa fac tot ce am in cap,dar ,lucrurile grele,adevarate,care ma reprezinta.
    M-a intrebat:Si cand te apuci?
    ???Omul avea dreptate!Nu exista moment mai bun decat acum !

  3. Felicitari, Iza! Nu incetezi sa ma uimesti cu minunatiile tale!

  4. @Alina multumesc :)

  5. E minunat ce faci Iza nu am mai vazut pana acum niste creatii mai reusite cat despre randurile scrise mi au dat incredere sa merg mai departe acum!

  6. Buna Flori,cred ca cel mai greu e sa-ti gasesti drumul.Daca primul tau gand dimineata e la ce vei crea ,daca lucrezi fara sa auzi nimic in jur,indiferent ca esti obosita sau ca e noapte tarziu,atunci stii ca asta e drumul.So,keep going!

Lasă un răspuns

