A key to my soul

Numărătoarea începe cu doi.
Unul nu este numărabil
Plouă Doamne şi transformi în noroi
sufletul meu de câmp arabil

picaturi-ploaie

Numărătoarea începe cu doi,
dar, şi sfârşitul…

ploaie

Plouă peste infinit. Murdar de noroi

sau, născător de noroi e infinitul

(Nichita Stanescu)

bijuterii-altfel

Mi-e dor să pot
să nu-mi mai fie
dor de tine.

bijuterii-perle-granate

Tristeţea, ea,
nu este gând
ea lucru este

pandantive-argint

Mi-e dor
să pot să nu-mi mai fie dor
de tine.

(Nichita Stanescu-Inapoierea cheii”)

bijuterii-coliere-perle-argint

100 lei-vandut

6 Răspunsuri

  1. buna Iza,

    este superb colierul, ramai fara cuvinte.

    felicitari !

    o seara frumoasa!

    de unde atata inspiratie?

    ma uimesti !

  2. Buna Andreea,
    Ma bucur ca iti place.

  3. ceasul este uimitor de frumos! cum se poate intra in posesia lui ( that is, if one could dream of such happiness :P)

  4. Cum si in cit timp as putea intra in posesia unui colier ca 089 (cheia sufletului) ? Multumesc…

  5. @Oana – amanunte despre comenzi gasesti in pagina Info comanda -dreapta sus

  6. …iugt5ojjbh….am ramas fara cuvinte…Iza…minunat…A

Lasă un răspuns

