SET BIJUTERII „WISH”-cercei si colier margele

„Careful What You Wish For”

Acum cateva zile am primit pe mail  o cerere de bijuterii „foarte simple,cele mai simple”.

Set de bijuterii „WISH” moderne ,minimaliste ,cercei si colier :

 

 

 

 

 

Setul este realizat manual cu fir de metal placat cu argint si margele metalice argintii.

Cod set bijuterii WISH”-049

Pret set bijuterii- 70 lei

 

JONATHA BROOKE

4 răspunsuri

  1. Sunt minunate si bijuteriile si melodia.Multumesc si le astept!

  2. Bijuteriile sunt deja pe drum catre tine,iar melodia e din colectia mea speciala…

  3. nu-ti pot descrie ce senzatie am avut cand am vazut colierul…nici mie nu-mi pot descrie :)
    inca am rasuflarea taiata…

  4. Buna Marina, chiar sunt simple si de efect,nu?

Lasă un răspuns

