Colier deosebit turcoaze,cristale si perle-„Over the rainbow”-Colectia pietre semipretioase

Am tot lucrat zilele astea,cu dor de mare,de culorile ei…De mirosul brizei ,de zborul pescarusilor.
Colierul acesta e facut sa-mi aduc aminte de toate astea.Mi-e drag sa-l privesc,e atat de …
altfel…

Colier perle si turcoaze by you.

Colier argint si pietre semipretioase by you.

Colier pietre semipretioase by you.

Colier lucrat manual cu pietre semipretioase :turcoaze,cristale de stanca norocoase si perle naturale .

Pandantivul are un model absolut deosebit,are o piatra mare de cristal de stanca in centru,montata cu zeci de raze argintii de o rama  ovala. Incuietoarea este lucrata si ea manual.

Montura este realizata cu fir  metalic  placat cu argint.

Lungime colier- 56 cm

Dimensiune pandantiv- 4,5 cm

Pret colier- 100 lei-vandut

Cod 022.

6 Răspunsuri

  1. Superbe bijuterii, se vede ca pui si o farama de suflet in fiecare! Intrebare: mi-a placut ceva care e deja rezervat (e vorba de postul din 30 iulie). Vad ca ai produse unicat. O sa mai faci colier cu pietre turcoaz sau albastre si cu bentita (evident, nu identic) plus cercei? Pot sa sper in acest sens :) ?

  2. Iti multumesc pentru ca ai inteles,in primul rand si apoi pentru cuvintele frumoase.Inseamna mult pentru mine.
    Pietrele turcoaz sunt fascinante,nu?Dar un set pentru tine o sa fie disponibil.Cand va fi gata o sa-ti scriu :)
    Elena

  3. sunt super.fac si eu asa ceva pt fiica mea.am vazut undeva un dispozitiv pt indoit sarma de cu cu 87 ron si nu il mai gasesc. Daca stii cumva unde il pot gasi te rog din suflet sa imi spui.Imi plac ff mult.Sunt superbe.
    aurica

  4. @aurica ti multumesc pentru aprecieri.Despre dispozitive nu stiu ce sa-ti spun,cred ca nimic nu inlocuieste ” migaleala” manuala,but „it’s just my opinion”.
    Elena

  5. Tot am vazut, tot ne-a placut . acum fetita mea(se stramba) spune ca ar trebui sa fac si eu pentru ea asa ceva. Of!

    cica, pisicutele sunt de vanzare?

  6. Da,ar trebui sa treci la treaba!Eu intotdeauna tin cu aia mici,ei stiu mai bine.
    Pisicutele si-au adjudecat fiecare cate un calorifer si stau pe pervazul de deasupra …viseaza…

Lasă un răspuns

